úterý 18. října 2016

Vzkaz od syna




Občas špatně spávám, jsou to pozůstatky bezesných nocí z minulosti.
Hlavně okolo úplňku se mi hlava plní nedořešenými věcmi, které chtějí zrovna ten den z hlavy ven.
Při posledním úplňku jsem šla spát a nadzvedla polštář.
Ležel tak kaštan, se kterým si hrál můj syn. Občas v posteli nacházím různé věci :-)

Hlavou mi proběhlo: „Ten jsem tady nechal mami pro Tebe“.
Malý v klidu oddychoval vedle mě.
Vzala jsem kaštan do ruky a ucítila příjemnou hřejivou energii, všude zavládl klid a já usnula.
Když se syn probudil na kojení, stále jsem měla kaštan v ruce.
Děti jsou úžasně intuitivní a často ví, spíše cítí více než my. Když otevřeme naše srdce a dáme spát naše ego, naučíme se od nich spoustu věcí.

Vždy jsme je jako malí sbírali a nechávali si je v pokojíku.
Proč jen jako dospělí tak zapomínáme a musí nás k tomu vrátit až naše ratolesti?

Na to se mi vybavil nedávný zážitek z návštěvy kostela ….. paní s nadpozemsky zrzavými vlasy k nám přišla a synovi vtiskla do ruky kaštan.
Když jsme vyšli z kostela ven, na zemi se k nám přikutálel další.

Díky tomuto zážitku jsem začala pátrat dále.





Kaštany jsou odedávna symbolem života, lásky, plodnosti, hojnosti a vitality.
Proto se sbíraly a dávaly pod polštář pro jejich schopnost odnímat negativní energii. Po seschnutí se doporučuje je vyměnit.
Jejich léčivé účinky propagovala už ve 12. století Hildegarda z Bindenu, která byla nejen řádová sestra, ale i magistra a zajímala se o botaniku. Vyzdvihovala schopnost kaštanů prodlužovat život. 

Pozitivního vlivu kaštanu na spánek lze využít také v Bachově květinové terapii.





Přeji Vám krásné a magické zážitky s vašimi dětmi a příjemný podzimní čas.

2 komentáře:

  1. A já proč mám na podzim vždycky plné kapsy kaštanů, neodolám, vždycky ho seberu, když uvidím čerstvě vyloupnutý kaštánek chvíli pomazlím v dlani a pak bezmyšlenkovitě strčím do kapsy nebo kabelky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také :-) Ráda je držím v dlani a hraju si s nimi v kapse.
      Matoušek tomu dal další rozměr.

      Vymazat